Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017



Παγκόσμιος πρωταθλητής ακόμα και από την τελευταία θέση ο Χάμιλτον
Απίστευτα πράγματα στον αγώνα του Μεξικού. Οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Λιούις Χάμιλτον ήθελαν ο καθένας τα δικά του αποτελέσματα, ο Γερμανός για να μείνει ζωντανός στη μάχη του τίτλου και ο Βρετανός για να κατακτήσει το τέταρτο της καριέρας του.Formula 1: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Λιούις Χάμιλτον! [pics] | Newsit.gr
Ωστόσο, όλα συνέβησαν στην εκκίνηση, όπου οι δύο αντίπαλοι έφυγαν πολύ καλά, όπως και ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός είχε, αρχικά, επαφή με τον πιλότο της Ferrari, κάτι που πήγε να εκμεταλλευτεί αυτός της Mercedes. Ωστόσο, οι δύο διεκδικητές του πρωταθλήματος είχαν και αυτοί επαφή, με τον Φέτελ να αποκτά σπασμένη μπροστινή αεροτομή και τον Χάμιλτον κλαταρισμένο το πίσω δεξί ελαστικό.
Αμφότεροι μπήκαν στα πιτς και βρέθηκαν στις δύο τελευταίες θέσεις, κάτι που βόλευε περισσότερο τον Χάμιλτον, αφού ο τερματισμός από την τρίτη θέση και κάτω του Φέτελ, σήμαινε ότι θα... σφράγιζε το τέταρτο πρωτάθλημα. Βέβαια, κανείς εκ των δύο δεν... παρέδωσε τα όπλα, αν και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας άργησε να πάρει... μπροστά.
Ο Φέτελ κατάφερε να φτάσει μέχρι την τέταρτη θέση, ο Χάμιλτον μέχρι την ένατη και ο πιλότος των «ασημί βελών» στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής για τέταρτη φορά στην καριέρα του για να γίνει ο πέμπτος οδηγός στην ιστορία της Formula1 με τέσσερις τίτλους και ο πιο πετυχημένος Βρετανός.
Για την ιστορία, νικητής του αγώνα ήταν ο Φερστάπεν. Το συμβάν της εκκίνησης δεν τον επηρέασε, ενώ οι αγωνοδίκες το θεώρησαν ως αγωνιστικό. Ο Ολλανδός έκανε έναν ήρεμο αγώνα, καθώς «κλείδωσε» από πολύ νωρίς την πρωτιά, την οποία δεν έχασε ούτε στο πιτ στοπ του. Δεύτερος ήρθε ο Βαλτέρι Μπότας, ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο Κίμι Ραϊκόνεν.
Όπως προαναφέραμε, ο Φέτελ είδε την καρό σημαία από την τέταρτη θέση, ενώ μπροστά από τον ένατο Χάμιλτον τερμάτισαν οι Εστεμπάν Οκόν, Λανς Στρολ, Σέρχιο Πέρζ, Κέβιν Μάγκνουσεν, με τον Φερνάντο Αλόνσο να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Μάλιστα, ο Ισπανός πρόσφερε μία επική μάχη με τον Χάμιλτον, αφού προσπάθησε να κρατήσει με... νύχια και με δόντια την ένατη θέση, αλλά στο τέλος έμεινε δέκατος.
Τέλος, το αξιοσημείωτο ήταν ότι είδαμε πολλούς κινητήρες να... παραδίδουν πνεύμα. Τέσσερις ήταν της Renault (Κάρλος Σάινθ, Μπρέντον Χάρτλεϊ, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Ντάνιελ Ρικιάρντο) κι ένας της Ferrari (Μάρκους Έρικσον), με την εργοστασιακή ομάδα των Γάλλων να έχει διπλή εγκατάλειψη.

 Φωτογραφία του χρήστη Red Bull Racing.
Φωτογραφία του χρήστη Red Bull Racing.

Φωτογραφία του χρήστη Red Bull Racing. 

 Φωτογραφία του χρήστη Red Bull Racing.

Η πρώτη οκτάδα

1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία) Red Bull 1:36:26.550
2. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία) Mercedes +00:19.678
3. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) Ferrari + 00:54.007
4. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία) Ferrari + 01:10.078
5. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία) Force India – Mercedes + 01:30.980
6. Λανς Στρολ (Καναδάς) Williams-Mercedes 1 γύρος
7. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό) Force India – Mercedes 1 γύρος
8. Κέβιν Μάγκνουσεν Haas – Ferrari 1 γύρος

Βαθμολογία οδηγών

1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes) 333 βαθμοί
2. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ferrari) 277
3. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Mercedes) 262
4. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Red Bull) 192
5. Κίμι Ράικονεν (Φινλανδία/Ferrari) 178
6. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 148
7. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Force India) 92
8. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Force India) 83
9. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Toro Rosso) 54
10. Λανς Στρολ (Καναδάς/Williams) 40
11. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Williams) 36
12. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Renault) 34
13. Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία/Haas) 28
14. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/Haas) 19
15. Στόφελ Βάντουρν (Βέλγιο/McLaren) 13
16. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/McLaren) 10
17. Τζόλιον Πάλμερ (Βρετανία/Renault) 8
18. Πασκάλ Βερλάιν (Γερμανία/Sauber) 5
19. Ντανιίλ Κβιάτ (Ρωσία/Toro Rosso) 5

Βαθμολογία κατασκευαστών

1. Mercedes 595 βαθμοί
2. Ferrari 455
3. Red Bull-TAG Heuer 340
4. Force India-Mercedes 175
5. Williams-Mercedes 76
6. Toro Rosso-Renault 53
7. Renault 48
8. Haas-Ferrari 47
9. McLaren 24
10. Sauber-Ferrari 5
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου